Διατροφή και ενυδάτωση κατά την άσκηση

Αποφασίσατε να γυμναστείτε; Μπράβο σας! Πήρατε αθλητική τσάντα, φορμίτσες και κολάν και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε; όχι όμως νηστικοί! Καλός ο εξοπλισμός αλλά χωρίς την κατάλληλη διατροφική εκπαίδευση μάλλον ατελής όσο αφορά στην αποτελεσματικότητα της άσκησης! Η γυμναστική σχετίζεται άμεσα με τη σωστή διατροφή και ενυδάτωση. Πολλοί από εμάς ξεκινάμε νηστικοί την άσκηση με την ιδέα πως θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στο "κάψιμο" του λίπους. Είπαμε με την ιδέα! Γιατί γυμναστική χωρίς ενέργεια δεν γίνεται και την ενέργεια μας την παρέχει η τροφή μας.

Μεγάλα γεύματα που περιλαμβάνουν πρωτείνη, υδατάνθρακα και λίπος θα πρέπει να καταναλώνονται αρκετές ώρες πριν την άσκηση, ενώ προτείνονται ελαφρά σνακ 1-2 ώρες πριν όπως φρούτα μία μπανάνα για παράδειγμα . Αποφεύγουμε τις φυτικές ίνες που θα μας κάνουν να νιώσουμε δυσφορία. Όσο πιο κοντά είναι η ώρα της άσκησης τόσο μειώνουμε το λίπος και την πρωτείνη γιατί αργεί η πέψη τους. Ποτέ όμως δεν ξεκινάμε για το γυμναστήριο χωρίς να έχουμε φάει κάτι προκειμένου να εφοδιάσουμε τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που θα τον ενδυναμώσουν.

Μετά την άσκηση είναι απαραίτητη η αναπλήρωση των υγρών που έχουν χαθεί και η μυική αποκατάσταση. Ένα γεύμα που να συνδυάζει πρωτείνες με υδατάνθρακες όπως για παράδειγμα ένα γιαούρτι με σταφίδες ή φρούτο αμέσως μετά τη γυμναστική ή ένα τοστ με τυρί και βραστή γαλοπούλα, είναι ένας πολύ καλός συνδιασμός. Αν πάλι η άσκηση διήρκησε περισσότερο από μία ώρα και μάλιστα σε πολύ ζεστό περιβάλλον ένα ισοτονικό ποτό θα είναι αρκετό να αναπληρώσει τους χαμένους υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες. Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι αναγκαία πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την άσκηση.

Είσαστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

xorigi new 13