ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

του Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Το μυστικό για να χάσεις λίπος από την περιοχή της κοιλιάς είναι το τρίπτυχο αερόβια άσκηση, κοιλιακοί, διατροφή. Κάνοντας αερόβια άσκηση όπως τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμβηση, στο 60% με 70% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας, ο οργανισμός σου χρησιμοποιεί πιο πολύ το λίπος σαν ενέργεια π.χ. κάνε 20 λεπτά τρέξιμο 3 φορές την εβδομάδα  Με ένα σωστό πρόγραμμα κοιλιακών ασκήσεων ενεργοποιείς την αυξητική ορμόνη  με αποτέλεσμα τη μυϊκή ενδυνάμωση και υπερτροφία στην περιοχή της κοιλιάς π.χ. Κάνε πέντε σετ των 30 κοιλιακών με αργό ρυθμό. Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα που επιθυμείς. Απόφυγε τροφές πλούσιες σε λίπος όπως τηγανητά, γλυκά, ποτά και προσπάθησε να τρως τέσσερα γεύματα την ημέρα.

xorigi new 13