Προστάτεψε τoν ώμο σου

του Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Η  δεύτερη πιο συχνή πάθηση που απασχολεί όσους  γυμνάζονται
είναι η τενοντίτιδα στον ώμο. Ένας αρκετά ύπουλος τραυματισμός  που
εμποδίζει σχεδόν όλες τις ασκήσεις  για τον άνω κορμό. Ό καλύτερος τρόπος
να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα είναι ο παρακάτω συνδυασμός ασκήσεων με λάστιχο
αντίστασης. Θα κάνεις το πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα. Άρχισε με10 λεπτά
διατάσεις στην ωμική περιφέρεια. Στην συνέχεια εκτέλεσε με το λάστιχο τρία σετ
των 20 επαναλήψεων για πλάγιες εκτάσεις, εμπρόσθιες εκτάσεις και πιέσεις ώμων.
Εκτέλεσε το πλάνο αυτό 2 φορές την ημέρα για 3 εβδομάδες χωρίς άλλες ασκήσεις
με βάρη. Στην συνέχεια πρόσθεσε και βάρη αλλά πάντα ξεκινώντας με λάστιχο για
ζέσταμα. Θα δυναμώσεις του μύες στην ωμική περιφέρεια και θα περιορίσεις των
πόνο.

xorigi new 13