ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ TRΧ

του Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Οι ασκήσεις με βάρη σίγουρα θα βελτιώσουν την δύναμη και την έκρηξη σου, αν όμως θες να γυμνάσεις ισορροπημένα μύες , τένοντες και αρθρώσεις τότε δοκίμασε να προπονηθείς με το TRX (ιμάντες προπόνησης).  Το μεγάλο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης προπόνησης είναι ότι συνδυάζει αερόβια και αναερόβια άσκηση και επίσης εσύ ότι  είσαι αυτός που ορίζει τον βαθμό δυσκολίας της προπόνησης, και όλα αυτά σηκώνοντας μόνο το βάρος του σώματο σου. Δέσε το TRX ψηλά ,σταθερά και ξεκίνησε να εκτελείς το προπονητικό σου πρόγραμμα, είτε διαλέγοντας αριθμό επαναλήψεων είτε διαλέγοντας χρονική διάρκεια για κάθε άσκηση. Μπορείς να επιλέξεις μέσα από ένα πλούσιο ασκησιολόγιο και να γυμνάσεις σε υψηλή ένταση όλο το σώμα. Για να φέρεις την προπόνηση στα μέτρα του beach volley μπορείς να κρεμάσεις το TRX στο γήπεδο και να κάνεις τις ασκήσεις στην άμμο βελτιώνοντας έτσι την ισορροπία σου, ικανότητα βασική για ένα αθλητή του beach volley. Για αρχή δοκίμασε τις 3 βασικές ασκήσεις. Κάμψεις, καθίσματα, κωπηλατική!!

xorigi new 13