ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

του Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Το μυστικό για να χάσεις λίπος από την περιοχή της κοιλιάς είναι το τρίπτυχο αερόβια άσκηση, κοιλιακοί, διατροφή. Κάνοντας αερόβια άσκηση όπως τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμβηση, στο 60% με 70% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας, ο οργανισμός σου χρησιμοποιεί πιο πολύ το λίπος σαν ενέργεια π.χ. κάνε 20 λεπτά τρέξιμο 3 φορές την εβδομάδα  Με ένα σωστό πρόγραμμα κοιλιακών ασκήσεων ενεργοποιείς την αυξητική ορμόνη  με αποτέλεσμα τη μυϊκή ενδυνάμωση και υπερτροφία στην περιοχή της κοιλιάς π.χ. Κάνε πέντε σετ των 30 κοιλιακών με αργό ρυθμό. Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα που επιθυμείς. Απόφυγε τροφές πλούσιες σε λίπος όπως τηγανητά, γλυκά, ποτά και προσπάθησε να τρως τέσσερα γεύματα την ημέρα.

Προστάτεψε τoν ώμο σου

του Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Η  δεύτερη πιο συχνή πάθηση που απασχολεί όσους  γυμνάζονται
είναι η τενοντίτιδα στον ώμο. Ένας αρκετά ύπουλος τραυματισμός  που
εμποδίζει σχεδόν όλες τις ασκήσεις  για τον άνω κορμό. Ό καλύτερος τρόπος
να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα είναι ο παρακάτω συνδυασμός ασκήσεων με λάστιχο
αντίστασης. Θα κάνεις το πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα. Άρχισε με10 λεπτά
διατάσεις στην ωμική περιφέρεια. Στην συνέχεια εκτέλεσε με το λάστιχο τρία σετ
των 20 επαναλήψεων για πλάγιες εκτάσεις, εμπρόσθιες εκτάσεις και πιέσεις ώμων.
Εκτέλεσε το πλάνο αυτό 2 φορές την ημέρα για 3 εβδομάδες χωρίς άλλες ασκήσεις
με βάρη. Στην συνέχεια πρόσθεσε και βάρη αλλά πάντα ξεκινώντας με λάστιχο για
ζέσταμα. Θα δυναμώσεις του μύες στην ωμική περιφέρεια και θα περιορίσεις των
πόνο.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ TRΧ

του Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Οι ασκήσεις με βάρη σίγουρα θα βελτιώσουν την δύναμη και την έκρηξη σου, αν όμως θες να γυμνάσεις ισορροπημένα μύες , τένοντες και αρθρώσεις τότε δοκίμασε να προπονηθείς με το TRX (ιμάντες προπόνησης).  Το μεγάλο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης προπόνησης είναι ότι συνδυάζει αερόβια και αναερόβια άσκηση και επίσης εσύ ότι  είσαι αυτός που ορίζει τον βαθμό δυσκολίας της προπόνησης, και όλα αυτά σηκώνοντας μόνο το βάρος του σώματο σου. Δέσε το TRX ψηλά ,σταθερά και ξεκίνησε να εκτελείς το προπονητικό σου πρόγραμμα, είτε διαλέγοντας αριθμό επαναλήψεων είτε διαλέγοντας χρονική διάρκεια για κάθε άσκηση. Μπορείς να επιλέξεις μέσα από ένα πλούσιο ασκησιολόγιο και να γυμνάσεις σε υψηλή ένταση όλο το σώμα. Για να φέρεις την προπόνηση στα μέτρα του beach volley μπορείς να κρεμάσεις το TRX στο γήπεδο και να κάνεις τις ασκήσεις στην άμμο βελτιώνοντας έτσι την ισορροπία σου, ικανότητα βασική για ένα αθλητή του beach volley. Για αρχή δοκίμασε τις 3 βασικές ασκήσεις. Κάμψεις, καθίσματα, κωπηλατική!!

Χριστούγεννα και διατροφή

του Γιάννη Σφυρή,

Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά! Και για να μην καταφθάσουν και παραπανίσια κιλά ας εφοδιαστούμε με τις κατάλληλες οδηγίες. Οι ημέρες των εορτών είναι για όλους μία περίοδος χαλάρωσης ακόμα και για τη διατροφή μας. Βέβαια τις ημέρες αυτές δεν μπορούμε να στερηθούμε την παρέα, τις γευστικές απολαύσεις και τους γλυκούς πειρασμούς. Μπορούμε όμως να προσέξουμε τις μερίδες του φαγητού μας και να μην καταλήξουμε σε υπερφαγία. Επίσης τις ημέρες που είμαστε καλεσμένοι για φαγητό καλό είναι να μην πηγαίνουμε νηστικοί αλλά να έχει προηγηθεί κάποιο σνακ που θα μας κρατήσει σε ισορροπία. Τέλος τις ημέρες που δεν είμαστε καλεσμένοι ας προσπαθήσουμε να αντισταθμίσουμε τις ατασθαλίες μας με υγιεινές επιλογές. Προσοχή στο αλκοόλ καθώς και σε όσους έχουν κάνει νηστεία. Η προσαρμογή θα πρέπει να είναι σταδιακή για να μην έχουμε γαστρεντερικές διαταραχές.

Ευχαριστηθείτε το εορταστικό κλίμα, τις γαστρονομικές λιχουδιές και τη συντροφιά των αγαπημένων προσώπων χωρίς ενοχές αλλά πάντα με μέτρο ακολουθώντας το αρχαίο ρητό «παν μέτρον άριστον».

Καλές Γιορτές

ΚΡΥΟ...ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΙΩΣΕΙΣ

του Γιάννη Σφυρή,

Μήπως σήμερα το πρωί που ξυπνήσατε είχατε βήχα, φτέρνισμα, αδυναμία, μυαλγίες ή πονόλαιμο? Ο χειμώνας έφτασε και μαζί του έφερε το κρύωμα και τη γρίπη. Πολλές φορές μπερδεύουμε το απλό κρυολόγημα με τη γρίπη. Βέβαια και οι δύο ασθένειες είναι ιογενείς, έχουν κάποια κοινά συμπτώματα, αλλά και βασικές διαφορές αφού προκαλούνται από διαφορετικούς τύπους ιών. Η γρίπη εμφανίζει υψηλό πυρετό, πονοκέφαλο, βήχα , μυικό κάματο και διαρκεί έως 10 ημέρες. Το κρυολόγημα εμφανίζει πιο ήπια συμπτώματα, όπως ρινική καταρροή , συμφόρηση και πονόλαιμο. Η μετάδοσή τους γίνεται μέσω σταγονιδίων του φτερνίσματος ή του βήχα, όπως επίσης μέσω μολυσμένων αντικειμένων.

Αρμόδιος να κρίνει την περίπτωσή σας είναι πάντοτε ο γιατρός σας , που θα σας συστήσει και την κατάλληλη θεραπεία. Αυτό θα πρέπει να το τονίσουμε γιατί συνηθίζεται το ρόλο του γιατρού να τον αναλαμβάνουμε οι ίδιοι καταφεύγοντας στην πιο εύκολη λύση τα αντιβιοτικά. Έχουμε την λανθασμένη εντύπωση πως αυτός θα είναι ο σύντομος τρόπος να αναρρώσουμε και να επανέλθουμε στις καθημερινές μας συνήθειες. Τονίζεται ότι τα αντιβιοτικά συστήνονται μόνο στις βακτηριακές λοιμώξεις.

Κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερη και χρήζει ανάλογης θεραπείας και προσέγγισης. Ασθενείς υψηλού κινδύνου, κυρίως άνω των 65 ετών με χρόνιες παθήσεις, πρέπει να παρακολουθούνται στενά για τυχόν επιπλοκές και πρέπει να εμβολιάζονται προληπτικά κάθε χρόνο.

Η ξεκούραση, η λήψη υγρών καθώς και η σωστή διατροφή εμπλουτισμένη με φρούτα και λαχανικά συστήνονται ως μέτρα αντιμετώπισης

Καλό θα ήταν να μεριμνήσουμε πριν το κρύωμα ή η γρίπη κάνουν την εμφάνισή τους, θωρακίζοντας τον οργανισμό μας και ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα με σωστή διατροφή, άθληση και διατροφικά συμπληρώματα, όταν αυτά απαιτούνται. Τέλος μην ξεχνάμε τη σωστή υγιεινή των χεριών και τον συχνό αερισμό των χώρων.

xorigi new 13